del dette hotel

Ofte stillede spørgsmål
Åbningstider Midsommer

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du ofte stillede spørgsmål. Hvis du ikke kan finde dit spørgsmål, kan du kontakte os på info@hotelspecials.dk eller 8988 1499.

Tilbage til toppen

Reservation

Kan jeg ændre reservationen efter bestilling? Hvis du ønsker at ændre din reservation (f.eks. ændre ankomstdatoen), er du velkommen til at kontakte os på 8988 2740 eller via e-mail på: info@hotelspecials.dk. Oplys altid bestillingsnummer og navn, når du kontakter os. Hvis du har en MyHotelSpecialskonto kan du selv ændre din reservation indtil kl.18.00 dagen før.

Hvad gør jeg hvis jeg vil afbestille? Afbestillinger skal ske via et link i ordrebekræftelsen, som du modtager pr. e-mail. Du kan også kontakte os på telefon 8988 2740 eller e-mail: info@hotelspecials.dk for at afbestille. Du skal altid oplyse dit navn, ankomstdato og bestillingsnummer. Din annullering er først gyldig, når du har modtaget en bekræftelse af annulleringen via e-mail. Aflysninger der er lavet direkte til hotellet er ikke gyldige, og betragtes derfor som en for sen aflysning. Hvis fortrydelsesfristen er udløbet, kan hotellet og HotelSpecials.dk debitere dig prisen for dette (se vores vilkår). Vi anbefaler derfor, at du annullerer så tidligt som muligt.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse via e-mail? Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse pr. email, skal du kontakte os enten pr. email info@hotelspecials.dk eller telefon 8988 2740. For bedre at kunne hjælpe dig, beder vi dig oplyse dit navn, hotelnavn og by, dato for ankomst og opholdets længde.

Hvad betyder det at min bestilling er på anmodning? Nogle tilbud skal behandles af hotellet, før du kan få en endelig bekræftelse. Hvis du laver en reservationsanmodning, får du en konkret bekræftelse indenfor 24 timer (normalt indenfor 2 timer). I særlige tilfælde kan hotellet afvise din anmodning, fx hvis der er modtaget mange reservationer lige før din. Det fremgår altid klart på alle tilbud, om du skal afvente en endelig bekræftelse på din reservation.

Hvad sker der, hvis hotellet er fuldt booket? En sjælden gang kan det ske, at hotellet bliver fuldt booket mens du foretager din reservation. I disse tilfælde kontakter vi dig med det samme og tilbyder alternative valgmuligheder.  

Er det muligt at bestille direkte via hotellet? HotelSpecials.dk´s tilbud er kun mulige at bestille via www.hotelspecials.dk. Hvis du bestiller direkte via hotellet, er der stor risiko for at prisen vil være højere.

Hvornår modtager jeg en bekræftelse på min reservation? Umiddelbart efter din reservation vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail. Hvis du ikke får denne bekræftelse, bedes du kontakte os. Nogle reservationer bliver bekræftet indenfor 24 timer. Dette vil fremgå tydeligt af det enkelte tilbud.

Er det muligt at reservere mere end fem dobbeltværelser? Ja, det er muligt. Hvis din reservation gælder en større gruppe, anbefaler vi dig at benytte vores skema vedr. gruppereservation. På den måde får du hurtigt hjælp med din forespørgsel.

Er det muligt at bestille flere tilbud fra samme hotel, som tidsmæssigt ligger lige efter hinanden? Ja, hvis det ikke er muligt selv at gøre dette via vores hjemmeside, så kontakt os for mere information. På vores kontaktside kan du finde telefonnumre og adresser.

Hvornår er reservationen gennemført? Hvis du udfylder oplysningerne korrekt og sender reservationen, vil du normalt modtage en ordrebekræftelse på din email indenfor et par minutter. Bemærk at din reservation kan være gennemført, selvom du ikke modtager din ordrebekræftelse. I nogle tilfælde, kan der dog gå op til 24 timer før du modtager en bekræftelse. Det fremgår tydeligt når du bestiller, om du er nødt til at vente på bekræftelsen. Hvis du ikke modtager bekræftelsen, bedes du kontakte os.

Er det vigtigt at oplyse ankomsttid på reservationen? Dit værelse er reserveret til dig indtil kl. 18.00 på ankomstdagen. Hvis du ankommer senere, bør du informere hotellet om dette. Hvis du kender ankomsttidspunktet allerede når du bestiller, er det godt at indtaste dette når du laver din resvervation.

Er det muligt at foretage en reservation over telefonen? Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon 8988 2740, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til din reservation. Vores åbningstider er Man-tor 09:00 til 22.00, Fre 09:00 til 17.00 og lør-søn fra 12.00 til 18.00.

Tilbage til toppen

Betaling

Hvad er omkostningerne? Når du bestiller gennem HotelSpecials.dk bliver du ikke opkrævet reservationsgebyr. Vores tilbud er beregnet på grundlag af to voksne på værelset. Der vil ikke blive tilføjet yderligere gebyrer til den pris du bliver oplyst undtagen på særtilbud, hvor der tillægges en serviceafgift på 59 kr for 1 nat og 99 kr for 2 eller flere nætter. Der kan blive opkrævet betaling for parkering og husdyr. Eventuelle ekstra omkostninger, såsom brug af telefon, film og mini-bar er ikke inkluderet i prisen.

Hvad er kreditkortgaranti? Ved reservation skal du altid angive dine kreditkortoplysninger. Dette garanterer din reservation og er en nødvendig sikkerhed for hotellet. HotelSpecials.dk trækker ikke penge på dit kreditkort. Dit kreditkort bliver debiteret, hvis du har reserveret et værelse med forudbetaling, hvis du har lavet en reservation med afbestillingsforsikring eller hvis afbestillingspolitikken ikke er blevet fulgt.

Kan jeg forudbetale til hotelreservationen? Hvis du ønsker at betale din reservation i forvejen, er det bedst at kontakte hotellet efter reservationen og oplyse dine kreditkortinformationer eller få oplyst et bankkontonummer, du kan indbetale til. Skal betalingen af opholdet ske på hotellet, har vi desværre ingen mulighed for at hjælpe dig med forudbetaling. Nogle af HotelSpecials.dk´s tilbud skal have forudbetaling. I disse tilfælde, vil dit kreditkort blive debiteret ved reservation.

Hvordan foregår betalingen? Du skal altid indtaste dine kreditkortoplysninger som en garanti for din reservation. Typisk betaler du på hotellet og HotelSpecials.dk trækker ikke penge fra dit kreditkort. Dit kreditkort bliver debiteret, hvis du har reserveret et værelse med forudbetaling, har købt afbestillingsforsikring eller hvis afbestillingspolitikken ikke er blevet ikke fulgt.

Tilbage til toppen

Ekstra ønsker

Hvad koster det for børn? For børn er der særlige priser. Afhængigt af barnets alder, kan barnet følge med mod et tillægsgebyr. Hvis dette tillægsgebyr ikke fremgår tydeligt kan du kontakte os. For at de særlige børnepriser skal gælde, skal barnet/børnene bo på samme værelse som deres forældre. Selvom hotellet ikke har familieværelser kan et barn oftest sove i samme værelse som deres forældre. Alle hoteller har forskellige regler med hensyn til antallet af børn i et værelse. Vi kan hjælpe dig med at finde de bedste muligheder for din familie.

Kan man få et rygerværelse? De aller fleste hoteller er i dag røgfrie. Hvis du ønsker et rygerværelse findes dette kun på få hoteller. Kontakt os, så kan vi hjælpe dig med at finde et hotel med denne mulighed.

Koster det ekstra, hvis jeg vil have et værelse med udsigt? Det afhænger af hotellet, om det er muligt at reservere et værelse med udsigt. Hvis det er muligt, er dette oplyst på siden med information om hotellet. Det står også angivet hvis dette koster ekstra. Hvis du har brug for hjælp til at finde denne information, eller gerne vil have prisoplysninger, bedes du kontakte os.

Er det muligt at være 3 børn i et værelse? Alle hoteller har forskellige regler med hensyn til antallet af børn i et værelse. Vi kan hjælpe dig med at finde frem til de bedste muligheder for din familie.

Er det muligt at bestille et bedre, mere luksuriøst værelse? Hvis du ønsker en anden værelsestype end dem du finder på HotelSpecials.dk, bedes du kontakte os på 8988 2740 eller via e-mail info@hotelspecials.dk så vi vil hjælpe dig.

Hvad gør jeg, hvis jeg har særlige krav? Ved bestilling, kan du angive dine præferencer, som derefter videregives til hotellet. Bemærk, at dine præferencer anses som ønsker, og at vi kan ikke garantere at de bliver opfyldt. Hvis din præference er et decideret krav, bedes du kontakte os på 8988 2740 eller via e-mail info@hotelspecials.dk, så vi kan hjælpe dig med dine krav.

Er det muligt at tjekke ud senere end det angivne tidspunkt? Du kan altid angive senere check ud som ønske. Det er desværre ikke noget vi kan garantere er muligt, idet det afhænger af belægningen af hotellet den følgende dag.

Kan jeg have mit kæledyr med på værelset? Det varierer fra hotel til hotel. De hoteller, der accepterer kæledyr har normalt særlige værelser, hvor det er muligt at medbringe kæledyr, ofte mod et ekstra gebyr. Kontakt os på 8988 2740 eller via info@hotelspecials.dk så kan vi hjælpe dig.

Kan jeg reservere parkeringsplads? Dette vises oftest i beskrivelsen af hotellet. Her står også information om omkostningerne til parkeringspladsen. Du kan altid angive som ønske ved reservationen, at du har brug parkering.

Tilbage til toppen

Andet

Hvorfor er der ikke telefonnumre til de viste hoteller? Tilbud på www.hotelspecials.dk kan kun reserveres via HotelSpecials.dk. Hvis du har specifikke spørgsmål om hotellerne, kan vi besvare disse. Kontakt os for mere information.

Hvordan kontakter jeg HotelSpecials.dk? Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på info@hotelspecials.dk. Du kan også kontakte os på telefon 8988 2740 eller på vores Facebookside. Vores kundeservice er åben: Man-tors 09:00-22:00 Fre 09:00-17:00 Lør-søn 12:00-18:00.

Hvor kan jeg klage? Du er velkommen til at kontakte os på 8988 2740 eller via info@hotelspecials.dk hvis du har klager. Klager vedrørende dit værelse eller faciliteter på hotellet, beder vi dig tage med receptionen på hotellet.

Hvordan behandler HotelSpecials.dk mine personlige oplysninger? HotelSpecials.dk beskytter og respekterer alle kunders personlige oplysninger. Vi behandler dine oplysninger fortroligt og videregiver aldrig personlige oplysninger til tredjepart. Alle personlige oplysninger er beskyttet i vores database, der er beskyttet af den nyeste teknologi. Under "Personlige data” forklares præcist, hvilke data der gemmes, hvad de bruges til, og hvilke rettigheder du har.