Ofte stillede spørgsmål

Tilpas din tur

  • Kan jeg ændre reservationen efter bestilling?

    Ved ændringer i præferencer eller ønsker bedes du kontakte hotellet direkte. Hotellets telefonnummer findes i din reservationsbekræftelse.

    Ved ændringer vedrørende datoer, antal personer og/eller antal værelser bedes du sende en besked til HotelSpecials via kontaktformularen. Der kan foretages ændringer, hvis dine reservationsbetingelser tillader det. Du finder reservationsbetingelserne i din reservationsbekræftelse. HotelSpecials opkræver ikke gebyrer for ændringer af din reservation, men afhængigt af typen af ændring kan hotellet opkræve et ekstra beløb. Hvis hotellet opkræver ekstra omkostninger, giver vi dig besked og drøfter disse omkostninger på forhånd.

  • Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at annullere min reservation? Oplysninger om afbestilling.

    Hvis du ønsker at annullere en booking, skal du gøre følgende:

    1. Åbn din bookingbekræftelse (du har modtaget den via e-mail). Hvis du ikke kan finde den, skal du tjekke din spam-mappe.  Du kan også anmode om en ny bekræftelse ved hjælp af din e-mailadresse. 
    2. gå til Annuller booking? og klik på det blå link
    3. Bekræft, at du ønsker at annullere ved at klikke på knappen.

    Bemærk venligst, at reservationen ikke er blevet annulleret, før du har gennemført disse trin og modtaget en annulleringsbekræftelse fra os.

    Godt at vide, når du afbestiller

    Afbestilling uden for afbestillingsbetingelserne:
    Læs først afbestillingsbetingelserne for din booking. Du finder dem i din bookingbekræftelse. Hvis du annullerer en forudbetalt reservation uden for afbestillingsbetingelserne, har du ikke ret til tilbagebetaling. Hvis hotellet på trods af dine reservationsbetingelser accepterer at annullere din forudbetalte reservation, skal du være opmærksom på, at hotellet kan opkræve ekstra gebyrer for dette. Refusionen af din forudbetalte reservation vil ske i form af en voucher fra os på HotelSpecials. Derfor anbefaler vi altid, at du tegner en afbestillingsforsikring, når du booker en reservation, der ikke kan afbestilles.

    Afbestillinger inden for vilkårene og betingelserne:
    Hvis du har booket en forudbetalt reservation og derefter afbestiller inden for betingelserne for afbestillingsreglerne, vil du modtage en refusion til din konto.  De betalte serviceafgifter og eventuelle omkostninger til rejse- og afbestillingsforsikring/afbestillingsdækning kan ikke refunderes. Eventuelle transaktionsomkostninger kan ikke refunderes.

     

  • Er det muligt at bestille flere tilbud fra samme hotel, som tidsmæssigt ligger lige efter hinanden?

    Ja, hvis det ikke er muligt selv at gøre dette via vores hjemmeside, så kontakt os for mere information. På vores kontaktside kan du finde telefonnumre og adresser.

  • Hvad koster det for børn?

    Der kan gælde særlige værelsespriser for børn. Disse priser varierer fra hotel til hotel og fra alder til alder. De såkaldte børnepriser er kun gældende for 2 betalende voksne på værelset. Ved booking af 1 voksen og 1 barn beregnes prisen for 2 voksne. Priserne og tilgængeligheden af en ekstra seng til 1 barn kan findes på hotellets detailside og kan bookes direkte under bookingprocessen.

  • Kan man få et rygerværelse?

    De allerfleste hoteller i dag er 100 % røgfrie. Hvis du ønsker et rygerværelse, findes dette kun på få hoteller. Kontakt os endelig, og så kan vi hjælpe dig med at finde et hotel med denne mulighed.

  • Koster det ekstra, hvis jeg vil have et værelse med udsigt?

    Det afhænger af hotellet, om det er muligt at reservere et værelse med udsigt. Hvis det er muligt, er dette oplyst på siden med information om hotellet. Det står også angivet, hvis dette koster ekstra. Hvis du har brug for hjælp til at finde denne information eller gerne vil have prisoplysninger, bedes du kontakte os.

  • Er det muligt at bestille et bedre, mere luksuriøst værelse?

    Hvis du ønsker en anden værelsestype end den, du finder på HotelSpecials.dk, er du velkommen til at kontakte os via kontaktformularen, så vil vi hjælpe dig.

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har særlige krav?

    Ved bestilling kan du angive dine præferencer, som derefter videregives til hotellet. Bemærk, at dine præferencer anses som ønsker, og at vi ikke kan garantere, at de bliver opfyldt. Hvis din præference er et decideret krav, bedes du kontakte os via e-mail på info@hotelspecials.dk, så vi kan hjælpe dig og forsøge at få dem opfyldt. 

  • Er det muligt at tjekke ud senere end det angivne tidspunkt?

    Du kan altid angive senere check ud som ønske. Det er desværre ikke noget, vi kan garantere er muligt, da det afhænger af belægningen af hotellet den følgende dag.

  • Kan jeg have mit kæledyr med på værelset?

    Hvert hotel har sin egen politik for kæledyr. Nogle hoteller tillader ikke kæledyr, og andre opkræver et gebyr for at medbringe et kæledyr. Prisen for dette kan findes på det pågældende hotels side med oplysninger om det pågældende hotel. Skal du medbringe et kæledyr? Oplys det altid i forbindelse med din reservation for at undgå problemer (eller ekstra omkostninger) på stedet. 

  • Kan jeg reservere parkeringsplads?

    Dette vises oftest i beskrivelsen af hotellet. Her står også information om prisen for parkeringspladsen. Du kan altid angive som ønske ved reservationen, at du har brug for parkering.

  • Hvor kan jeg klage?

    Du er velkommen til at kontakte os via info@hotelspecials.dk, hvis du har klager. Klager vedrørende dit værelse eller faciliteter på hotellet beder vi dig tage med receptionen på hotellet.

  • Hvordan behandler HotelSpecials.dk mine personlige oplysninger?

    HotelSpecials.dk beskytter og respekterer alle kunders personlige oplysninger i henhold til GDPR. Vi behandler dine oplysninger fortroligt og videregiver aldrig personlige oplysninger til tredjepart. Alle personlige oplysninger er beskyttet i vores database, der er beskyttet af den nyeste teknologi. Under 'Personlige data' forklares præcist, hvilke data der gemmes, hvad de bruges til, og hvilke rettigheder du har.

  • Kan jeg angive yderligere ønsker og/eller faciliteter, når jeg booker?

    Ja, du kan angive yderligere ønsker og/eller faciliteter, når du booker (trin 1 i bookingprocessen). Dette vil blive sendt til hotellet, så de er opmærksomme på ønsket og kan tage hensyn til det. Der kan være et gebyr for visse anmodninger (f.eks. en anden værelsestype eller for hunde osv.). Hotellet vil altid forsøge at imødekomme dine ønsker, men et ønske er ikke en garanti. Hvis du har spørgsmål om præferencer, før du har foretaget en reservation, kan du kontakte vores kundeservice via kontaktformularen på forhånd.

    Anmodninger efter at reservationen er foretaget

    Kontakt venligst hotellet direkte, hvis du ønsker at fremsætte yderligere anmodninger efter reservationen. Hotellets kontaktoplysninger kan findes i reservationsbekræftelsen. Hvis din anmodning er af medicinsk betydning, og din reservation afhænger af den, anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice på forhånd via kontaktformularen.