Ofte stillede spørgsmål

Tilpas din tur

  • Er det muligt at bestille flere tilbud fra samme hotel, som tidsmæssigt ligger lige efter hinanden?

    Ja, hvis det ikke er muligt selv at gøre dette via vores hjemmeside, så kontakt os for mere information. På vores kontaktside kan du finde telefonnumre og adresser.

  • Hvad koster det for børn?

    Der gælder særlige priser for børn. Afhængigt af barnets alder kan barnet bo på værelset mod et tillægsgebyr. Hvis dette tillægsgebyr ikke fremgår tydeligt, kan du kontakte os. For at de særlige børnepriser skal gælde, skal barnet/børnene bo på samme værelse som deres forældre. Selvom hotellet ikke har familieværelser, kan et barn oftest sove på samme værelse som forældrene. Alle hoteller har forskellige regler med hensyn til antallet af børn på et værelse. Vi kan hjælpe dig med at finde de bedste muligheder for din familie.

  • Kan man få et rygerværelse?

    De allerfleste hoteller i dag er 100 % røgfrie. Hvis du ønsker et rygerværelse, findes dette kun på få hoteller. Kontakt os endelig, og så kan vi hjælpe dig med at finde et hotel med denne mulighed.

  • Koster det ekstra, hvis jeg vil have et værelse med udsigt?

    Det afhænger af hotellet, om det er muligt at reservere et værelse med udsigt. Hvis det er muligt, er dette oplyst på siden med information om hotellet. Det står også angivet, hvis dette koster ekstra. Hvis du har brug for hjælp til at finde denne information eller gerne vil have prisoplysninger, bedes du kontakte os.

  • Er det muligt at være 3 børn på et værelse?

    Alle hoteller har forskellige regler med hensyn til antallet af børn på værelserne. Kontakt os endelig, og så kan vi hjælpe dig med at finde frem til de bedste muligheder for din familie.

  • Er det muligt at bestille et bedre, mere luksuriøst værelse?

    Hvis du ønsker en anden værelsestype end dem, du finder på HotelSpecials.dk, bedes du kontakte os på 78742900 eller via e-mail på info@hotelspecials.dk. Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig med at finde det rigtige! 

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har særlige krav?

    Ved bestilling kan du angive dine præferencer, som derefter videregives til hotellet. Bemærk, at dine præferencer anses som ønsker, og at vi ikke kan garantere, at de bliver opfyldt. Hvis din præference er et decideret krav, bedes du kontakte os på 78742900 eller via e-mail på info@hotelspecials.dk, så vi kan hjælpe dig og forsøge at få dem opfyldt. 

  • Er det muligt at tjekke ud senere end det angivne tidspunkt?

    Du kan altid angive senere check ud som ønske. Det er desværre ikke noget, vi kan garantere er muligt, da det afhænger af belægningen af hotellet den følgende dag.

  • Kan jeg have mit kæledyr med på værelset?

    Det varierer fra hotel til hotel. De hoteller, der accepterer kæledyr, har normalt særlige værelser, hvor det er muligt at medbringe kæledyr ofte mod et ekstra gebyr. Kontakt os endelig på 78742900 eller via mail på info@hotelspecials.dk. 

  • Kan jeg reservere parkeringsplads?

    Dette vises oftest i beskrivelsen af hotellet. Her står også information om prisen for parkeringspladsen. Du kan altid angive som ønske ved reservationen, at du har brug for parkering.

  • Hvor kan jeg klage?

    Du er velkommen til at kontakte os på 78742900 eller via info@hotelspecials.dk, hvis du har klager. Klager vedrørende dit værelse eller faciliteter på hotellet beder vi dig tage med receptionen på hotellet.

  • Hvordan behandler HotelSpecials.dk mine personlige oplysninger?

    HotelSpecials.dk beskytter og respekterer alle kunders personlige oplysninger i henhold til GDPR. Vi behandler dine oplysninger fortroligt og videregiver aldrig personlige oplysninger til tredjepart. Alle personlige oplysninger er beskyttet i vores database, der er beskyttet af den nyeste teknologi. Under 'Personlige data' forklares præcist, hvilke data der gemmes, hvad de bruges til, og hvilke rettigheder du har.