Bastion Hotel Tilburg , 4 Stjerner

Kempenbaan 2 5018 TK Tilburg Holland

Om hotellet

  • Nær byens centrum
  • Komfortabelt hotel
  • Gratis parkering
Teksten oversættes automatisk, og kan derfor være svær at forstå. Bastion Hotel Tilburg ligger i et av de livligste shopping og underholdning byer...
Læs mere
7.4 /10 Godt
  • Beliggenhed 7.6
  • Værdi for pengene 6.8
  • Personalets venlighed 7.6
  • Hotellets atmosfære 7.4
  • Værelseskomfort og kvalitet 7.6
  • Renlighed 7.9
  • Morgenmadskvalitet 7.1
  • Aftensmadens kvalitet 6.4
Baseret på 23 verificerede anmeldelser skrevet af ægte gæster.
Værelset var pænt og rent. Hotellets personale var venligt. Hørte ikke meget støj. Der blev taget hensyn til handicappede.
Anonym ‐ nl, 19 Maj 2024
Se anmeldelser (23)
Kempenbaan 2 5018 TK Tilburg Holland
Det finder du i nærheden
Centrum
2.3 km
Bus
200 m
Togstation
3.3 km
Lufthavn
28 km

Hvornår vil du afsted?

Dine rejsedatoer

Ankomstdato afrejsedato
MA TI ON TO FR
Juni 2024
MA TI ON TO FR
Juli 2024
MA TI ON TO FR
August 2024
MA TI ON TO FR
September 2024
MA TI ON TO FR
Oktober 2024
MA TI ON TO FR
November 2024
MA TI ON TO FR
December 2024
MA TI ON TO FR
Januar 2025
MA TI ON TO FR
Februar 2025
MA TI ON TO FR
Marts 2025
MA TI ON TO FR
April 2025
MA TI ON TO FR
Maj 2025
MA TI ON TO FR
Juni 2025
MA TI ON TO FR
Juli 2025
MA TI ON TO FR
August 2025
MA TI ON TO FR
September 2025
MA TI ON TO FR
Oktober 2025
MA TI ON TO FR
November 2025
MA TI ON TO FR

Værelser

Finder indkvartering...

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

details are loading...

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

Kalenderen indlæses...

Hotelinformation

Adresse

  • Kempenbaan 2, 5018 TK , Tilburg, Holland

Reception

  • Indcheckning 15:00

  • Udcheckning 11:00

  • 24 timers reception

  • Tidligt check-in Du vil ikke have adgang til rummet tidligere, men er velkommen til at forlade din bagage i receptionen.

Morgenmad

  • Morgenmad er valgfrit 17,75 € per person per morgenmad

  • Mandag: 06:00 - 09:00

    Tirsdag: 06:00 - 09:00

    onsdag: 06:00 - 09:00

    Torsdag: 06:00 - 09:00

    Fredag: 06:00 - 09:00

    Lørdag: 07:00 - 10:30

    Søndag: 07:00 - 10:30

Aftensmad

  • Mandag: 16:00 - 23:00

    Tirsdag: 16:00 - 23:00

    onsdag: 16:00 - 23:00

    Torsdag: 16:00 - 23:00

    Fredag: 16:00 - 22:00

    Lørdag: 16:00 - 22:00

    Søndag: 16:00 - 22:00

Børn

  • Børn er velkomne til at bo på dette hotel. Det maksimale antal børn og gebyrerne kan variere per alder per værelse.

Kæledyr

  • Ikke tilladt

Rygning

  • Hele hotellet er røgfrit

Accepterede betalingsmetoder på hotellet

  • American Express
  • Meastro (PIN)
  • MasterCard
  • VISA

Antal værelser

  • 105

Talte sprog

  • Hollandsk
  • engelsk
7.4 /10 Godt
Baseret på 23 verificerede anmeldelser skrevet af ægte gæster.
  • Beliggenhed 7.6
  • Værdi for pengene 6.8
  • Personalets venlighed 7.6
  • Hotellets atmosfære 7.4
  • Værelseskomfort og kvalitet 7.6
  • Renlighed 7.9
  • Morgenmadskvalitet 7.1
  • Aftensmadens kvalitet 6.4
  • Beliggenhed 7.6
  • Værdi for pengene 6.8
  • Personalets venlighed 7.6
  • Hotellets atmosfære 7.4
  • Værelseskomfort og kvalitet 7.6
  • Renlighed 7.9
  • Morgenmadskvalitet 7.1
  • Aftensmadens kvalitet 6.4
8.1 /10 Meget godt

, Solorejsende
  • Værelset var pænt og rent. Hotellets personale var venligt. Hørte ikke meget støj. Der blev taget hensyn til handicappede.
  • Kamer was netjes en schoon. Hotel staf was vriendelijk. Hoorde niet veel herrie. Werd rekening gehouden met minder valide mensen.
  • Indgangen til webstedet lidt ubelejligt. Og priserne på automat var virkelig for høje.
  • Ingang van het terrein beetje onhandig. En de prijzen van vending machine was echt veel te hoog.
Marker som upassende Markeret som upassende
6.9 /10 Rimeligt

, Med en ven
  • God beliggenhed, let og dejligt at gå til centrum.
  • Goede ligging, makkelijk en leuk om naar het centrum te lopen.
  • Jeg havde glemt min iPhone-oplader og på trods af den oplader, som man kan købe i automaten, passede den ikke til en gammel iPhone. Ville være rart for et hotel at kunne oplade din telefon.
  • Ik was mijn iPhone charger vergeten en ondanks de charger die je kan kopen in de vending machine paste deze niet op een oude iPhone. Zou fijn zijn voor een hotel om je telephone te kunnen chargen.
Marker som upassende Markeret som upassende
7.1 /10 Godt

, Par over 35 år
  • Du kan også tjekke ind senere end det oplyste tidspunkt, du skal blot oplyse telefonisk på forhånd, at du kommer for sent.
  • Dat je ook later kan inchecken dan de aangegeven tijd, wel even aangeven per telefoon van te voren dat je later bent.
  • At køleskabet på værelset ikke kølede. Den kaffe kunne laves (max 2 kopper), men ingen te. Desuden er sukker og mælk ikke nok.
  • Dat de koelkast op de kamer niet koelde. Dat er wel koffie gezet kon worden (2 kopjes max), maar geen thee. Verder suiker en melk niet voldoende.
Marker som upassende Markeret som upassende
8.4 /10 Meget godt

, Solorejsende
  • professionelle, gode for hinanden, modsat kulde
  • professioneel, goed voor elkaar, tegenovergestelde van kil
  • Jeg føler, at døren på bagsiden af hotellets indgang er på den forkerte side, så jeg var nødt til at søge ved ankomsten. gulvtæppet i værelset var muggent.
  • voor mijn gevoel zit de deur aan de achterkant hotelingang ligt aan de verkeerde kant, daardoor moest ik bij aankomst zoeken. vloerbedekking op kamer deed muffig aan.
Marker som upassende Markeret som upassende
10.0 /10 Fantastisk

, Pensioneret ægtepar
  • Et godt forretningshotel til en rimelig pris.
  • Een mooi zakelijk hotel voor een correcte prijs.
  • Vi er ikke de største, så på badeværelset: brusemundstykket hang lidt højt og det var også tilfældet for håndklædeholderen.
  • Wij zijn niet van de grootsten zodat in de badkamer: de douchesproeier hing wat hoog en dit was ook zo voor het handdoekenrekje.
Marker som upassende Markeret som upassende
3.8 /10 Mangler nok anmeldelser

, Par over 35 år
  • Følgende klager blev sendt til hovedkontoret, jeg ville modtage besked inden for 10 hverdage, dette skete ikke, ringede og blev lovet at modtage det inden for 4 dage, heller ikke opfyldt. Sådan håndterer Bastion support dine klager. Kære mine damer og herrer i Bastion Tilburg hotelkæden, jeg har en række klager over krænkelse af vores privatliv, defekter i værelset og manglen på en leder og personale, med hvem kommunikation på hollandsk og engelsk er ekstremt vanskelig eller umulig. Ingen trolley, parkeringsplads vanskelig tilgængelig om aftenen, støj med glidende møbler indtil kl. 3, støjende køleskab. Ved check-in tildelt værelse nr: 131. Der var pengeskabet ubrugeligt, batterierne hang halvt ud og lækkede endda kemikalier, fjernbetjeningen var adskilt og der kom ikke koldt vand ud af hanen over vasken, kun kogende varmt vand. Ringede til receptionen, nogen kom Marian (ukrainsk dame) så at det var korrekt, vi fik et andet værelse nr: 331, løst, ærgerligt at du er en time længere, sikke en fejl for et 4-stjernet hotel...., du forvent det ikke. Lørdag eftermiddag den 15. juli var vi tilbage på vores værelse omkring kl. 15.00. Klokken 15.30 hørte vi bip og rumlen ved døren, og uden at banke kom nogen ind på vores værelse. Da vi var i en meget intim situation, kunne jeg bare råbe: "Gå væk, gå væk!!!" "Vi hørte en dame råbe undskyld, undskyld og hun var væk. Jeg var meget chokeret, jeg ringede til receptionen, som lige kom ind på vores værelse uden at banke på og hvorfor på dette tidspunkt??? "Så du hvem det var, nej, " var det en fra bastionen", "det håber jeg" sagde jeg, "hvem har ellers et nøglekort?" I morgen ved kassen ville jeg få at vide hvem og hvorfor, det kunne læses i computeren og laves en note. Jeg lagde røret på i afsky. Jeg har ikke følt mig tryg i lang tid, bare sådan uden at banke på, kommer der bare nogen ind på dit værelse, hvad er det for et hotel, skal jeg stille en stol mod døren? Hvis nogen, andre end personalet, bare kan gå ind på dit værelse, er dine ejendele så stadig sikre? Marian tjekkede ud igen, kunne ikke se noget, trods løftet, som kom ind på værelse nr:331 omkring kl. 15.30. Jeg spurgte efter manageren, var der ikke, kun Marian, som kun taler engelsk og ikke kendte svaret på mange spørgsmål, til sidst blev en anden dame tilkaldt, sikkert også ukrainsk, som ikke kunne et ord engelsk, hvilket senere blev ude at være værelset var kommet ind for at tjekke om rengøringsdamen havde forladt lokalet ordentligt, kunne ikke huske noget om situationen??? Jeg spurgte den ukrainske dame på engelsk hvorfor hun ikke havde banket på, skulle oversættes, jeg fik at vide på gebrokkent engelsk jeg skulle have sat det "røde kort" op hvis vi ikke ville forstyrres???? Har aldrig hørt om det, så snart man kommer ind i rummet, at man skal hænge et rødt kort på døren, når man er på værelset, ikke ses nogen steder, heller ikke til de andre besatte værelser, sover de på gaden?? Hvad er det for et lorte hotel? Fire stjerner? Fejl, ingen leder, ikke godt engelsktalende personale og intet privatliv. Jeg bad om en, der kunne give mig en udskrift af sedlen, det var en ung dame, der talte hollandsk. Det er uforklarligt, hvad det gør ved dig, når nogen i en meget intim situation bare går ind på dit værelse uden at banke på på et meget usædvanligt tidspunkt. Jeg er meget chokeret og tager det meget højt. Jeg ønsker, at disse klager skal tages alvorligt, og jeg vil have en løsning, fordi dette dyre weekendophold på dette 4-stjernede Bastion-hotel har været meget skuffende for os, og jeg føler, at vores privatliv er blevet alvorligt krænket. Yvonne Jeg venter stadig på svar, hvis dette ikke virker, tager jeg andre skridt.
  • Onderstaande klachten naar hoofdkantoor gestuurd, binnen 10 werkdagen zou ik bericht krijgen, niet gebeurd, gebeld en de belofte gekregen deze binnen 4 dagen te ontvangen, ook niet nagekomen. Zo gaat Bastion support met je klachten om. Mijne dames en heren van de Bastion Tilburg hotel keten, Ik heb een aantal klachten over inbreuk op onze privacy, gebreken op de kamer en het ontbreken van een manager en personeel waarmee communicatie in het Nederlands en Engels uiterst moeizaam tot onmogelijk is. Geen trolley, parkeerterrein moeilijk toegankelijk in de avond, herrie met schuivende meubels tot 3 uur s'nachts, herrie makende koelkast. Bij het inchecken kamer toegewezen nr: 131. Daar was de kluis onbruikbaar, batterijen hingen er half uit en lekten zelfs chemicaliën, verder lag de afstandsbediening uit elkaar en er kwam geen koud water uit de kraan boven de wasbak, alleen kokend heet water. Receptie gebeld, iemand kwam Marian (Oekraïense dame) zag dat het klopte we kregen een andere kamer nr: 331, opgelost, jammer dat je een uur verder bent, wat een gebreken voor een 4 sterren hotel....,dat verwacht je niet. Zaterdagmiddag 15 juli, waren we rond 15:00 uur terug op onze kamer. Om 15:30 uur hoorden we gepiep en gerommel bij de deur en zonder te kloppen kwam iemand onze kamer binnen. Daar wij in een zeer intieme situatie waren, kon ik nog net roepen: "Ga weg, ga weg!!!" " We hoorden een dame sorry, sorry roepen en weg was ze. Heftig geschrokken, belde ik de receptie, wie er zomaar zonder te kloppen onze kamer binnen stapte en waarom op dit tijdstip??? "Heeft u gezien wie het was, nee, "was het wel iemand van het Bastion", "dat mag ik hopen" zei ik, "wie anders heeft een sleutel kaart?" Morgen bij het uitchecken zou ik te horen krijgen wie en waarom, dat kon afgelezen worden in de computer en er zou een notitie gemaakt worden. Heftig ontdaan hing ik op. Veilig voelde ik mij allang niet meer, zomaar, zonder te kloppen, stapt iemand gewoon je kamer binnen, wat is dit voor een hotel, moet ik een stoel tegen de deur zetten? Als iemand, buiten het personeel, zomaar je kamer binnen kan stappen, zijn je spullen dan nog veilig? Bij het uitchecken weer Marian, kon niets terugzien, ondanks de belofte, wie er rond 15:30 uur bij kamer nr:331 binnenstapte. Ik heb gevraagd naar de manager, was er niet, alleen Marian, die slechts Engels spreekt en op veel vragen geen antwoord wist, uiteindelijk werd er een andere dame bijgehaald, waarschijnlijk ook Oekraïense, kon geen woord Engels, die blijkt achteraf rond dat tijdstip de kamer was binnengestapt om te controleren of de schoonmaakster de kamer goed had achtergelaten, kon zich niets van de situatie herinneren??? Ik vroeg aan de Oekraïense dame in het Engels waarom ze niet had geklopt, moest vertaald worden, ik kreeg in gebroken Engels te horen dat ik de "rode kaart" op had moeten hangen als we niet gestoord wilden worden???? Nog nooit van gehoord, zodra je de kamer ingaat dat je een rode kaart aan de deur moet hangen als je in de kamer bent, nergens gezien ook niet aan de overige bezette kamers, slapen ze op straat?? Wat is dit voor een waardeloos hotel? Vier sterren? Gebreken, geen manager geen goed Engels sprekend personeel en geen privacy. Ik heb gevraagd naar iemand die mij wel een uitdraai kon geven van de notitie, dat was een jonge dame die Nederlands sprak. Het is niet uit te leggen wat dat met je doet, wanneer je tijdens een zeer intieme situatie, iemand gewoon, zonder te kloppen, op een zeer ongebruikelijk tijdstip je kamer binnen komt stappen. Ik ben erg geschrokken en neem dit zeer hoog op. Ik wil dat deze klachten serieus opgepakt worden en ik wil een oplossing, want dit prijzige weekendje weg verblijf in dit 4 sterren Bastion hotel is voor ons zeer tegengevallen en ik voel mij ernstig in onze privacy geschonden. Yvonne Ik wacht nog steeds op een reactie, als het op deze manier niet lukt onderneem ik andere stappen.
Marker som upassende Markeret som upassende
7.6 /10 Godt

, Med en ven
  • Meget rent og rummeligt værelse Godt ventilationssystem Stort badeværelse. Sæber genopfyldes
  • Zeer schone en ruime kamer Goed ventilatiesysteem Grote badkamer. Zeepjes worden aangevuld
  • En omfattende morgenbuffet. For mig kan croissanterne og chokoladerullerne godt stå lidt længere i ovnen og mon ikke appelsinjuicen er frisk, men alt i alt et godt indtryk og et dejligt ophold!
  • Een uitgebreid ontbijtbuffet. De croissants en chocoladebroodjes mogen wat mij betreft wat langer in de oven en ik vraag mij af of de sinaasappelsap vers is, maar al met al een goede indruk en fijn verblijf gehad!
Marker som upassende Markeret som upassende
6.3 /10 Rimeligt

, Par over 35 år
  • Denne anmeldelse har ingen kommentarer
Marker som upassende Markeret som upassende
5.9 /10 OK

, Pensioneret ægtepar
  • Tidlig morgenmad.
  • Vroeg ontbijt.
Marker som upassende Markeret som upassende
7.8 /10 Godt

, Forretningsrejsende
  • Dejlig beliggenhed, rummeligt værelse
  • Fijne ligging, ruime kamer
  • Dårlige madrasser, puder ditto. Så lad være med at lægge en pude i stedet for et så svagt billede. Form på fugemassekanter brusegulv.
  • Slechte matrassen, kussens idem. Leg dan geen kussen neer ipv zo'n slap fotje. Schimmel op kitranden douche vloer.
Marker som upassende Markeret som upassende
Opdaterer anmeldelser...

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

Omgivelser

Adresse

Bastion Hotel Tilburg
Kempenbaan 2
5018 TK Tilburg
Holland

Det finder du i nærheden
Centrum
2.3 km
Bus
200 m
Togstation
3.3 km
Lufthavn
28 km

Dine senest viste hoteller

Parkering Parkering på hotellet Gratis
Indcheckning 15:00 - Udcheckning 11:00
Kæledyr Ikke tilladt
Rygning Hele hotellet er røgfrit