Hej, hvordan kan vi hjælpe dig?

Ofte stillede spørgsmål

  • Hvad gør jeg hvis jeg vil afbestille?

    Afbestillinger skal ske via det link i ordrebekræftelsen, som du modtager pr. e-mail.  Du skal altid oplyse dit navn, ankomstdato og bestillingsnummer, og din annullering er først gyldig, når du har modtaget en endelig bekræftelse af annulleringen via e-mail. 

    Aflysninger foretaget direkte gennem hotellet er ikke gyldige og betragtes derfor som en for sen aflysning. Hvis fortrydelsesfristen er overskredet, kan hotellet og HotelSpecials.dk debitere dig prisen for dette (se vores vilkår). Vi anbefaler altid, at du annullerer så tidligt som muligt.

  • Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse via e-mail?

    Har du booket via HotelSpecials for mere end en halv time siden, men har endnu ikke modtaget en bookingbekræftelse fra os? Prøv følgende trin for at se, om det hjælper dig:

    1. Tjek først, om bekræftelsen er havnet i din spam-mappe. Hvordan kontrollerer jeg min spam? Gå til din e-mail og kig i din spam-mappe. Forklaringen for Gmail og Outlook kan findes her. Det er muligt, at reservationsbekræftelsen er endt i denne mappe, fordi vores e-mailadresse ikke er på listen over sikre afsendere.

    2. Er reservationsbekræftelsen ikke i din spam-mappe? Bekræftelsen vil blive sendt fra e-mailadressen info@hotelspecials.dk. Søg i din e-mail-mappe efter denne e-mail-adresse: info@hotelspecials.dk. Du kan finde reservationsbekræftelsen i din postkasse på denne måde. Sørg også for at tilføje denne e-mailadresse til din liste over sikre afsendere.

    3. Er bekræftelsen ikke i din junk mail? Derefter kan du selv anmode om en ny bekræftelse via dette link. Det er vigtigt, at du bruger den samme e-mailadresse, som du bookede med, og at du ikke laver stavefejl.

    4. Virker det stadig ikke? Kontakt vores kundeservice.

    Bemærk venligst: Indtast den e-mailadresse, du brugte til at foretage reservationen.

  • Er det muligt at bestille direkte via hotellet?

    Tilbud du finder på HotelSpecials er kun mulige at bestille via HotelSpecials.dk. Hvis du bestiller direkte via hotellet, er der stor risiko for, at prisen vil være højere.

  • Er det muligt at foretage en reservation over telefonen?

    Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@hotelspecials.dk, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til din reservation. 

  • Er det muligt at tjekke ud senere end det angivne tidspunkt?

    Du kan altid angive senere check ud som ønske. Det er desværre ikke noget, vi kan garantere er muligt, da det afhænger af belægningen af hotellet den følgende dag.

Søg efter kategori

Har du nogen spørgsmål?

Mere info