Hej, hvordan kan vi hjælpe dig?

Ofte stillede spørgsmål

  • Hvad gør jeg hvis jeg vil afbestille?

    Afbestillinger skal ske via det link i ordrebekræftelsen, som du modtager pr. e-mail.  Du skal altid oplyse dit navn, ankomstdato og bestillingsnummer, og din annullering er først gyldig, når du har modtaget en endelig bekræftelse af annulleringen via e-mail. 

    Aflysninger foretaget direkte gennem hotellet er ikke gyldige og betragtes derfor som en for sen aflysning. Hvis fortrydelsesfristen er overskredet, kan hotellet og HotelSpecials.dk debitere dig prisen for dette (se vores vilkår). Vi anbefaler altid, at du annullerer så tidligt som muligt.

  • Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse via e-mail?

    Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse pr. email, skal du kontakte os enten pr. email info@hotelspecials.dk. For bedre at kunne hjælpe dig, beder vi dig oplyse dit navn, hotelnavn og by samt dato for ankomst og opholdets længde.

  • Er det muligt at bestille direkte via hotellet?

    Tilbud du finder på HotelSpecials er kun mulige at bestille via HotelSpecials.dk. Hvis du bestiller direkte via hotellet, er der stor risiko for, at prisen vil være højere.

  • Er det muligt at foretage en reservation over telefonen?

    Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@hotelspecials.dk, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til din reservation. 

  • Er det muligt at tjekke ud senere end det angivne tidspunkt?

    Du kan altid angive senere check ud som ønske. Det er desværre ikke noget, vi kan garantere er muligt, da det afhænger af belægningen af hotellet den følgende dag.

Søg efter kategori

Har du nogen spørgsmål?

Mere info