Hej, hvordan kan vi hjælpe dig?

Ofte stillede spørgsmål

  • Det er ikke muligt at betale. Hvad skal jeg gøre?

    Hvis du ikke kan foretage betalingen, bliver dit kort normalt spærret for onlinekøb. Du kan normalt ophæve spærringen midlertidigt i din netbank. Kontroller også, at du har indtastet den korrekte CVC-kode og den korrekte pinkode. Du vil også modtage fejlmeddelelser, når du forsøger at betale, som bør fortælle dig, hvad problemet er (f.eks. forkert kortnummer osv.).

    Hvis opkrævningen af beløbet på HotelSpecials mislykkedes, modtager du en påmindelse pr. e-mail. I denne e-mail finder du et link, hvor vi beder dig om at betale det udestående beløb online via Trustly eller med kreditkort. Hvis du stadig har problemer med at betale din reservation efter at have modtaget en påmindelse, kan du kontakte os via vores kontaktformular til kundeservice.

  • Hvorfor er der ikke telefonnumre til de viste hoteller?

    Tilbud på HotelSpecials.dk kan kun bookes via hjemmesiden. Hvis du har specifikke spørgsmål om hotellerne, hjælper vi gerne med at besvare disse enten på info@hotelspecials.dk.

  • Hvordan kontakter jeg HotelSpecials.dk?

    Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på info@hotelspecials.dk. 

  • Hvor kan jeg klage?

    Du er velkommen til at kontakte os via info@hotelspecials.dk, hvis du har klager. Klager vedrørende dit værelse eller faciliteter på hotellet beder vi dig tage med receptionen på hotellet.

  • Kan jeg have mit kæledyr med på værelset?

    Hvert hotel har sin egen politik for kæledyr. Nogle hoteller tillader ikke kæledyr, og andre opkræver et gebyr for at medbringe et kæledyr. Prisen for dette kan findes på det pågældende hotels side med oplysninger om det pågældende hotel. Skal du medbringe et kæledyr? Oplys det altid i forbindelse med din reservation for at undgå problemer (eller ekstra omkostninger) på stedet. 

Søg efter kategori

Har du nogen spørgsmål?

Mere info