elaya hotel hannover city, ehem. Arthotel ANA Prestige , 3 Stjerner

Friedrichswall 21 30159 Hannover Tyskland

Om hotellet

  • Beliggenhed
    8.8
  • Værdi for pengene
    6.8
  • Personalets venlighed
    7.8
  • Hotellets atmosfære
    7.6
  • Værelseskomfort og kvalitet
    6.2
  • Renlighed
    7.2
  • Morgenmadskvalitet
    7.7
Baseret på 9 verificerede anmeldelser skrevet af ægte gæster.
Tæt på teatret. Restauranter i gåafstand. God morgenmad, der regelmæssigt genopfyldes.
Anonym ‐ de, 14 Mar 2026
Friedrichswall 21 30159 Hannover Tyskland
Det finder du i nærheden
Centrum
200 m
Bus
100 km
Togstation
1.2 km
Metro
400 km
Lufthavn
13 km

Hvornår vil du afsted?

Dine rejsedatoer

Vi anbefaler

Værelser

Vi beklager, men dette hotel har ingen ledige værelser, der matcher dine kriterier

Vis hoteller i nærheden Nulstil dato
Finder indkvartering...

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

details are loading...

Hotelinformation

  • Friedrichswall 21, 30159 , Hannover, Tyskland
  • Indcheckning 15:00

  • Udcheckning 12:00

  • Åbningstider: 07:00 - 20:00

  • Tidligt check-in Du vil ikke have adgang til rummet tidligere, men er velkommen til at forlade din bagage i receptionen.

  • Morgenmad er valgfrit 15 € per person per morgenmad

  • Mandag: 07:00 - 10:00

    Tirsdag: 07:00 - 10:00

    onsdag: 07:00 - 10:00

    Torsdag: 07:00 - 10:00

    Fredag: 07:00 - 11:00

    Lørdag: 07:00 - 11:00

    Søndag: 07:00 - 11:00

  • Tilladt: I alle værelser,På nogle værelser,i restauranten,I baren

  • 10 € pr. kæledyr pr. nat

  • Hele hotellet er røgfrit

  • American Express
  • Meastro (PIN)
  • MasterCard
  • VISA
  • 40

  • engelsk
  • tysk
7.4 /10 Godt
Baseret på 9 verificerede anmeldelser skrevet af ægte gæster.
  • Beliggenhed
    8.8
  • Værdi for pengene
    6.8
  • Personalets venlighed
    7.8
  • Hotellets atmosfære
    7.6
  • Værelseskomfort og kvalitet
    6.2
  • Renlighed
    7.2
  • Morgenmadskvalitet
    7.7
  • Beliggenhed
    8.8
  • Værdi for pengene
    6.8
  • Personalets venlighed
    7.8
  • Hotellets atmosfære
    7.6
  • Værelseskomfort og kvalitet
    6.2
  • Renlighed
    7.2
  • Morgenmadskvalitet
    7.7
7.4 /10 Godt
Baseret på 9 verificerede anmeldelser skrevet af ægte gæster.
  • Beliggenhed
    8.8
  • Værdi for pengene
    6.8
  • Personalets venlighed
    7.8
  • Hotellets atmosfære
    7.6
  • Værelseskomfort og kvalitet
    6.2
  • Renlighed
    7.2
  • Morgenmadskvalitet
    7.7
  • Beliggenhed
    8.8
  • Værdi for pengene
    6.8
  • Personalets venlighed
    7.8
  • Hotellets atmosfære
    7.6
  • Værelseskomfort og kvalitet
    6.2
  • Renlighed
    7.2
  • Morgenmadskvalitet
    7.7
7.4 /10 Godt
Herbert Meinardus - Deutschland
24 April 2026 , Forretningsrejsende
  • Jeg kunne høre samtaler fra det næste rum og forstå dem delvist.
  • Ich konnte Gespräche aus Nachbarzimmer hören, teilweise verstehen
Marker som upassende Markeret som upassende
8.4 /10 Meget godt
Anonym - Deutschland
14 Marts 2026 , Par over 35 år
  • Tæt på teatret. Restauranter i gåafstand. God morgenmad, der regelmæssigt genopfyldes.
  • Nahe am Theater. Restaurants zu Fuß super erreichbar. Gutes Frühstück. Wird regelmässig frisch nachgefüllt.
  • Parkering er dårligt arrangeret. Der er ingen parkeringspladser på stedet. Parkering er kun tilgængelig i et offentligt parkeringshus, som kræver en separat indkørsel. Gratis Wi-Fi fungerer ikke på værelset. Ikke helt egnet til allergikere. På grund af bygningens alder er elevatoren desværre for lille.
  • Parkmöglichkeiten nicht gut gelöst. Keine eigenen Parkplätze vorhanden. Parken nur im öffentlichen Parkhaus, wo mann noch extra hinfahren muss. Freies W Lan funktioniert auf dem Zimmer nicht.Nicht zu 100% für Allergiker geeignet. Da altes Gebäude Fahrstuhl leider zu eng.
Marker som upassende Markeret som upassende
4.9 /10 Mangler nok anmeldelser
Anonym - Nederland
8 Juli 2025 , Gruppe
  • Beliggenheden i Matras var god
  • De locatie Matras was goed
  • Receptionen var ikke munter. Værelset var beskidt, alt for varmt (ingen aircondition eller ventilator). Bruser og håndvask løb ikke ordentligt af. Intet køleskab og pengeskab til rådighed.
  • Ontvangst niet vrolijk Kamer smerig, veel te heet (geen airco of ventilator) Douche en wasbak liepen niet goed door Geen koelkast(je) en kluis aanwezig
Marker som upassende Markeret som upassende
9.3 /10 Fantastisk
Anonym - Deutschland
6 Marts 2025 , Solorejsende
  • meget god beliggenhed ved det nye rådhus Hannover god værdi for pengene venligt personale veludstyrede værelser, rene
  • sehr gute Lage am neuen Rathaus Hannover gutes Preis-Leistungs-Verhältnis freundliches Personal gut ausgestattete Zimmer, sauber
  • elevatoren var i stykker
  • Aufzug war defekt
Marker som upassende Markeret som upassende
5.3 /10 OK
Anonym - Deutschland
2 Maj 2024 , Par over 35 år
  • ingen Wi-Fi og dobbelt opkrævning af prisen for seng/morgenmad kun jeg har svært ved at bede om det tilbage.
  • kein Wlan und doppelte Belastung des Preises für Üb/Frühstück nur mir Schwierigkeiten zurück fordern müssen.
  • ekstremt kundeuvenlig
  • extrem Kundenunfreundlich
Marker som upassende Markeret som upassende
8.6 /10 Meget godt
Hermien Weghorst - Nederland
19 December 2023 , Gruppe
  • Vores vask var brudt, og vi var i stand til at få et andet værelse. Handlede meget hurtigt af personen i receptionen.
  • Onze wastafel was defect en we konden een andere kamer krijgen. Super snel gehandeld door diegene aan de receptie.
  • ingen
  • Geen
Marker som upassende Markeret som upassende
7.0 /10 Godt
Anonym - Deutschland
1 Januar 2023 , Par under 35 år
  • Jeg fandt først tilfældigt ud af (en uge før rejsens start), at hotellet var lukket på de bookede dage og så måtte jeg spontant lede efter et alternativ.
  • Habe nur durch Zufall (eine Woche vor Reiseantritt) erfahren, dass das Hotel an den gebuchten Tagen geschlossen hat und musste mir dann spontan eine Aöternative suchen.
Marker som upassende Markeret som upassende
9.0 /10 Fantastisk
Anonym - Deutschland
3 September 2022 , Familie med børn over 12 år
  • Ukompliceret ind- og udtjekning på trods af kortvarig personalemangel og meget godt pris-ydelsesforhold (dobbeltværelse 65 €)
  • Unkomplizierter Check-in und Check out trotz kurzfristigen Personal Mangel und sehr gutes Preis Leistungsverhältnis (DZ 65 €)
  • Afløbet på badeværelset fungerede ikke ordentligt, og natten var lidt indelukket på værelset på trods af den mobile ventilator.
  • Abfluss im Bad hat nicht einwandfrei funktioniert und die Nacht war trotz mobilem Ventilator etwas stickig im Zimmer.
Marker som upassende Markeret som upassende
6.9 /10 Rimeligt
André Schulte - Deutschland
13 Juni 2022 , Solorejsende
  • Værelset stinker badeværelse beskidt
  • Zimmer stinkt Bad dreckig
Marker som upassende Markeret som upassende
Opdaterer anmeldelser...

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

Parkering Parkering på hotellet 16 € pr. dag
Indcheckning 15:00 - Udcheckning 12:00
Kæledyr
  • Tilladt: I alle værelser,På nogle værelser,i restauranten,I baren
  • 10 € pr. kæledyr pr. nat
Rygning Hele hotellet er røgfrit