Hotel New Flanders , 3 Stjerner

Stationsplein 5 9100 Sint-Niklaas Belgien
  • Gratis Wi-Fi
  • Hotel Eigen restaurant
  • Besøg Gent

Om hotellet

  • Gratis Wi-Fi
  • Hotel Eigen restaurant
  • Besøg Gent
Teksten oversættes automatisk, og kan derfor være svær at forstå.
  • Beliggenhed
    6.5
  • Værdi for pengene
    4.9
  • Personalets venlighed
    5.9
  • Hotellets atmosfære
    5.1
  • Værelseskomfort og kvalitet
    4.6
  • Renlighed
    5.4
Baseret på 8 verificerede anmeldelser skrevet af ægte gæster.
Stationsplein 5 9100 Sint-Niklaas Belgien
Det finder du i nærheden
Centrum
500 m
Bus
200 m
Togstation
200 m
Lufthavn
51 km

Hvornår vil du afsted?

Dine rejsedatoer

Vis kun tilbud med:

Der er ingen ledige værelser med disse filtre. Juster dit valg for at få flere muligheder.

Vi anbefaler

Værelser

  • Maks. 2 voksne
  • Dobbeltseng
Kombineret bruseniche og badekar Trådløst internet Udsigt til gaden
Betingelser
    • Uden morgenmad
    • Gratis afbestilling
      Du kan uden omkostninger annullere indtil kl. 12:00 1 dag forud for ankomst
    • betale direkte
    Fra 569 kr.
    Pris per nat , 2 voksne
    inkl. turistskat
    inkl. turistskat
    Book nu
  • Maks. 2 voksne
  • Dobbeltseng
16m2 Trådløst internet Udsigt til gaden
Betingelser
    • Uden morgenmad
    • Gratis afbestilling
      Du kan uden omkostninger annullere indtil kl. 12:00 1 dag forud for ankomst
    • betale direkte
    Fra 741 kr.
    Pris per nat , 2 voksne
    inkl. turistskat
    inkl. turistskat
    Book nu
Finder indkvartering...

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

details are loading...

Hotelinformation

  • Stationsplein 5, 9100 , Sint-Niklaas, Belgien
  • Indcheckning 14:00

  • Udcheckning 12:00

  • 24 timers reception

  • Tidligt check-in Ja

  • Ikke tilladt

  • Hele hotellet er røgfrit

  • 20

5.3 /10 OK
Baseret på 8 verificerede anmeldelser skrevet af ægte gæster.
  • Beliggenhed
    6.5
  • Værdi for pengene
    4.9
  • Personalets venlighed
    5.9
  • Hotellets atmosfære
    5.1
  • Værelseskomfort og kvalitet
    4.6
  • Renlighed
    5.4
  • Beliggenhed
    6.5
  • Værdi for pengene
    4.9
  • Personalets venlighed
    5.9
  • Hotellets atmosfære
    5.1
  • Værelseskomfort og kvalitet
    4.6
  • Renlighed
    5.4
5.3 /10 OK
Baseret på 8 verificerede anmeldelser skrevet af ægte gæster.
  • Beliggenhed
    6.5
  • Værdi for pengene
    4.9
  • Personalets venlighed
    5.9
  • Hotellets atmosfære
    5.1
  • Værelseskomfort og kvalitet
    4.6
  • Renlighed
    5.4
  • Beliggenhed
    6.5
  • Værdi for pengene
    4.9
  • Personalets venlighed
    5.9
  • Hotellets atmosfære
    5.1
  • Værelseskomfort og kvalitet
    4.6
  • Renlighed
    5.4
5.6 /10 OK
Anonym - Nederland
31 Maj 2026 , Solorejsende
  • Beliggenhed, tæt på stationen. Personalet/ejerne er venlige, hvilket gør det meget uheldigt, at oplevelsen og værelset ikke var gode.
  • locatie, dicht bij het station. Personeel/eigenaren zijn vriendelijk, waardoor het zeer jammer is dat de ervaring en de kamer niet goed waren.
  • Værelset var fyldt med fluer og myg. Vasken havde intet afløb og var et stort gabende hul. Ingen badekarprop; jeg måtte bede om en og fik det simple svar to gange, at propperne var ude... Selvom jeg havde booket et værelse med badekar. Jeg kunne heller ikke få et andet værelse; lige da jeg ville have mine penge tilbage, var der pludselig en stikkontakt ude... Fjernsynet tændte, men havde ingen kanaler. Jeg måtte også hen til serviceskranken for at få det ordnet. Det blev til sidst fikset, men det tog noget af min tid. Værelse 11 ligger lige ved siden af trætrappen, så man kan høre alle komme og gå. Hotellet er ekstremt støjende; man kan høre alle tale, gå og fjernsynet fra de andre værelser. Det hjælper ikke, at gulvet er laminat. Og en udbrændt hårtørrer.
  • Kamer zat vol vliegen en muggen. De gootsteen had geen putje en was een groot gapend gat. Geen bad stop, heb hier voor moeten vragen en kreeg 2 keer het simpele antwoord dat de stoppen op zijn... Ondanks ik een kamer geboekt heb met bad. Ik kon ook geen andere kamer krijgen, bij het punt dat ik mijn geld terug wilde hebben was er ineens een stop... De tv ging wel aan maar had geen kanalen. Ook hiervoor moest ik naar de service balie. Dit is uit eindelijk wel gemaakt maar ging van mijn tijd af. Kamer 11 ligt gelijk naast de houten trap en zorgt ervoor dat je iedereen hoort komen en gaan. Het hotel is super gehorig, je hoort iedereen praten, lopen en de tv van andere kamers. Het helpt niet dat de vloer van laminaat is. En doorgebrande fohn.
Marker som upassende Markeret som upassende
4.0 /10 Mangler nok anmeldelser
Joke Plomp - Nederland
2 Juni 2025 , Pensioneret ægtepar
  • ingen
  • Geen
  • Meget dårlig, en masse forsinket vedligeholdelse. Meget varmt på værelset, fordi der er meget støj, stank og fluer, når man åbner vinduerne. Hotelværelset ligner slet ikke billederne. Sengen er god, men meget lille.
  • Zeer armoedig, erg veel achterstallig onderhoud. Erg warm op kamer, want bij openen ramen veel last van herrie, stank en vliegen. Hotelkamer lijkt voor geen meter op de plaatjes. Bed is goed, maar erg klein.
Marker som upassende Markeret som upassende
4.0 /10 Mangler nok anmeldelser
Anonym - Nederland
24 Marts 2025 , Par over 35 år
  • Nej!
  • Geen!
  • Meget seriøst forældet hotel, med faldefærdige værelser/badeværelser og ved indrejse ser man at de stadig har al julepynten hængende og husreglerne vedrørende Corona
  • Zeer ernstig verouderd hotel, met vervallen kamers/badkamers en bij binnenkomst zien, dat ze alle kerstversiering nog hebben hangen en de huisregels m.b.t. Corona
Marker som upassende Markeret som upassende
7.4 /10 Godt
Anonym - België
19 April 2024 , Solorejsende
  • Tæt på alt
  • Kortbij alles
  • Ingen køleskab på værelset. Støjforurening fra tog og trafik
  • Geen frigo op de kamer Geluidsoverlast van treinen en verkeer
Marker som upassende Markeret som upassende
5.1 /10 OK
Anonym - Nederland
12 April 2023 , Par over 35 år
  • Enkelt hotel, der i princippet skulle opfylde vores behov.
  • Eenvoudig hotel dat in beginsel zou moeten voldoen aan onze wensen.
  • Næsten ingen kommunikation med ejeren. Tilstoppet vask, der kun blev delvist repareret, men især manglen på morgenmad, mens den uge var booket og betalt. Fik i øvrigt straks penge tilbage, men man kan ikke spise penge. Argumentet var; vi serverer ikke morgenmad mere siden corona. Hvorfor tilbydes det så stadig? Hygiejnen på hotelværelset var tilstrækkelig, men bestemt ikke i top. r
  • Nauwelijks communicatie met de eigenares. Verstopte wasbak die slechts ten dele werd hersteld, maar vooral het gebrek aan een ontbijt terwijl dat wek was geboekt en betaald. Overigens direct geld terug gekregen, maar geld kun je niet eten. Het argument was; we serveren sinds corona geen ontbijt meer. Waarom wordt het dan nog aangeboden? De hygien op de hotelkamer was voldoende maar zeker niet top. r
Marker som upassende Markeret som upassende
5.4 /10 OK
Anonym - Nederland
16 August 2022 , Familie med børn under 12 år
  • Denne anmeldelse har ingen kommentarer
Marker som upassende Markeret som upassende
7.4 /10 Godt
Anonym - België
7 Februar 2022 , Par over 35 år
  • Denne anmeldelse har ingen kommentarer
Marker som upassende Markeret som upassende
6.9 /10 Rimeligt
Silvy de coninck - België
4 Oktober 2021 , Par under 35 år
  • Praktisk tæt på stationen
  • Handig dicht bij station
  • Sengen er ikke bæredygtig. Både min ven og jeg var præcis gamle dagen efter. Vores kroppe revnede og knækkede omg sikke en dårlig seng. Så var toiletsædet i stykker. Badet er kun lavet til slanke mennesker og små mennesker. Dørnummeret faldt af. Kort sagt, vi var meget glade for at være hjemme igen på vores eget hotel. Vi vil virkelig ikke gøre dette igen. Det er en fin pris, men ikke hvis du har mange ondt i ryggen. Så jeg vender bestemt ikke tilbage.
  • Bed is niet houdbaar. Zowel men vriend als ik waren de volgende dag precies oudjes. Ons lichaam gekraakt en gebroken omg wat een slecht bed. Dan was de wc bril kapot. Het bad is gemaakt voor enkel smalle mensjes en kleine mensjes. De deur nummer viel er af. Kortom wij waren zeer blij terug in ons eigen hotel thuis te zijn. Dit doen we echt niet opnieuw. Het is een leuke prijs maar niet als je dan mega veel rugpijn hebt. Dus ik keer echt niet meer terug.
Marker som upassende Markeret som upassende
Opdaterer anmeldelser...

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

Parkering
  • Parkering er ikke tilgængelig på hotellet
  • Parkering i nærheden 12 € pr. dag
Indcheckning 14:00 - Udcheckning 12:00
Kæledyr Ikke tilladt
Rygning Hele hotellet er røgfrit