Ibis Aalst Centrum , 3 Stjerner

Villalaan 20 9300 Aalst Belgien

Om hotellet

Nyd et behageligt ophold på Ibis Aalst Centrum i Aalst. Du kan benytte flere faciliteter til en afslappende aften på hotellet. Stedet er også perfekt til en dejlig dag udendørs. Gå ud og udforsk de smukke omgivelser i Aalst. Det garanteres et behageligt ophold på Ibis Aalst Centrum.
Villalaan 20 9300 Aalst Belgien
Det finder du i nærheden
Centrum
1.8 km
Bus
350 m
Togstation
2.7 km
Lufthavn
37.6 km

Hvornår vil du afsted?

Dine rejsedatoer

Vis kun tilbud med:

Der er ingen ledige værelser med disse filtre. Juster dit valg for at få flere muligheder.

Vi anbefaler

Værelser

Vi beklager, men dette hotel har ingen ledige værelser, der matcher dine kriterier

Vis hoteller i nærheden Nulstil dato
Finder indkvartering...

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

details are loading...

Hotelinformation

  • Villalaan 20, 9300 , Aalst, Belgien
  • Indcheckning 15:00

  • Udcheckning 12:00

  • 24 timers reception

  • Tidligt check-in Du vil ikke have adgang til rummet tidligere, men er velkommen til at forlade din bagage i receptionen.

  • Tilladt: I alle værelser,i restauranten,I baren

  • 10 € pr. kæledyr pr. nat

  • Hele hotellet er røgfrit

  • American Express
  • Meastro (PIN)
  • MasterCard
  • Mister Cash
  • VISA
  • 78

  • Hollandsk
  • engelsk
  • tysk
  • fransk
  • spansk
  • italiensk
8.3 /10 Meget godt
VIVIANE VANHOLDER - België
4 Maj 2026 , Par over 35 år
  • Denne anmeldelse har ingen kommentarer
Marker som upassende Markeret som upassende
5.6 /10 OK
Anonym - Nederland
3 Maj 2026 , Par over 35 år
  • Beliggenheden er en halv times gang til centrum og tæt på motorvejen.
  • De ligging is een half uurtje lopen naar het centrum en dicht bij de snelweg
  • Sparsomt møbleret værelse, ikke rigtig rent
  • Karig ingerichte kamer niet echt schoon
Marker som upassende Markeret som upassende
8.0 /10 Meget godt
Anonym - Nederland
12 Januar 2026 , Pensioneret ægtepar
  • Det er godt og nemt at nå, på værelset bliver man næsten ikke generet af forbipasserende trafik.
  • Het is goed en gemakkelijk te bereiken, op de kamer heb je vrijwel geen last van het langskomen verkeer.
  • Køkkenet var ikke bemandet på det tidspunkt, men man kunne bestille pizza eller lasagne i baren. Vi boede på Ibis i to dage og gik glip af et godt varmt måltid (en skam), men det kan helt sikkert anbefales som et overnatningshotel.
  • Er was op dat moment geen bemensing van de keuken maar je kon wel een pizza of lasagne bestellen bij de bar. We hebben 2 dagen in het Ibis verbleven en een goede warme maaltijd gemist (jammer) maar als doorgangs hotel is het zeker aan te bevelen.
Marker som upassende Markeret som upassende
Opdaterer anmeldelser...

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

Parkering
  • Parkering for handicappede
  • Opladere til elektronisk bil
  • Parkering på hotellet 9 € pr. dag
  • Parkering i nærheden Gratis
Indcheckning 15:00 - Udcheckning 12:00
Kæledyr
  • Tilladt: I alle værelser,i restauranten,I baren
  • 10 € pr. kæledyr pr. nat
Rygning Hele hotellet er røgfrit