NH Amersfoort , 4 Stjerner

Stationsstraat 75 3811 MH Amersfoort Nederlandene
  • I byens centrum
  • Luksuriøst hotel
  • Restaurant

Om hotellet

  • I byens centrum
  • Luksuriøst hotel
  • Restaurant
Teksten oversættes automatisk, og kan derfor være svær at forstå.
  • Beliggenhed
    8.7
  • Værdi for pengene
    8.1
  • Personalets venlighed
    9.2
  • Hotellets atmosfære
    9.0
  • Værelseskomfort og kvalitet
    7.9
  • Renlighed
    8.3
  • Morgenmadskvalitet
    8.6
  • Aftensmadens kvalitet
    8.9
Baseret på 49 verificerede anmeldelser skrevet af ægte gæster.
3 minutters gang fra centrum. Omfattende morgenbuffet. Parkering ved selve NH (ganske trangt for en stor bil) eller i den tilstødende parkeringskælder.
Anonym ‐ nl, 11 Dec 2023
Stationsstraat 75 3811 MH Amersfoort Nederlandene
Det finder du i nærheden
Centrum
100 m
Bus
300 m
Togstation
300 m
Lufthavn
61 km

Hvornår vil du afsted?

Dine rejsedatoer

Vi anbefaler

Aftensmad inkluderet
Standard Værelse - 2 nætter
Betingelser
Standard Værelse - 2 nætter
  • Inklusive 3-retters aftensmad på ankomstdagen
    Nyd en smagfuld 3-retters middag, som vil sætte prikken over i'et på din ankomstdag.
  • Inkluderer meget god morgenmad
  • Gratis afbestilling
    Du kan uden omkostninger annullere indtil kl. 16:00 på ankomstdagen
  • Betale på hotellet
Fra 1088 kr.
Pris per nat , 2 voksne
Ekskl. turistskat 41,34 kr. p.p.p.n. & ekskl. ekspeditionsgebyr - 99 kr. per reservation
Finder indkvartering...

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

details are loading...

Hotelinformation

  • Stationsstraat 75, 3811 MH , Amersfoort, Nederlandene
  • Indcheckning 15:00

  • Udcheckning 12:00

  • 24 timers reception

  • Tidligt check-in Du vil ikke have adgang til rummet tidligere, men er velkommen til at forlade din bagage i receptionen.

  • Morgenmad er valgfrit 20,90 € per person per morgenmad

  • Morgenmad på værelset: 10 €

  • Mandag: 07:00 - 10:00

    Tirsdag: 07:00 - 10:00

    onsdag: 07:00 - 10:00

    Torsdag: 07:00 - 10:00

    Fredag: 07:00 - 10:00

    Lørdag: 08:00 - 11:00

    Søndag: 08:00 - 12:00

  • Mandag: 18:00 - 21:30

    Tirsdag: 18:00 - 21:30

    onsdag: 18:00 - 21:30

    Torsdag: 18:00 - 21:30

    Fredag: 18:00 - 21:30

    Lørdag: 18:00 - 21:30

    Søndag: 18:00 - 21:30

  • Tilladt: På nogle værelser

  • 25 € per dyr per booking

  • Hele hotellet er røgfrit

  • American Express
  • Meastro (PIN)
  • MasterCard
  • VISA
  • 114

  • Hollandsk
  • engelsk
  • tysk
  • spansk
8.6 /10 Meget godt
Baseret på 49 verificerede anmeldelser skrevet af ægte gæster.
  • Beliggenhed
    8.7
  • Værdi for pengene
    8.1
  • Personalets venlighed
    9.2
  • Hotellets atmosfære
    9.0
  • Værelseskomfort og kvalitet
    7.9
  • Renlighed
    8.3
  • Morgenmadskvalitet
    8.6
  • Aftensmadens kvalitet
    8.9
  • Beliggenhed
    8.7
  • Værdi for pengene
    8.1
  • Personalets venlighed
    9.2
  • Hotellets atmosfære
    9.0
  • Værelseskomfort og kvalitet
    7.9
  • Renlighed
    8.3
  • Morgenmadskvalitet
    8.6
  • Aftensmadens kvalitet
    8.9
8.6 /10 Meget godt
Baseret på 49 verificerede anmeldelser skrevet af ægte gæster.
  • Beliggenhed
    8.7
  • Værdi for pengene
    8.1
  • Personalets venlighed
    9.2
  • Hotellets atmosfære
    9.0
  • Værelseskomfort og kvalitet
    7.9
  • Renlighed
    8.3
  • Morgenmadskvalitet
    8.6
  • Aftensmadens kvalitet
    8.9
  • Beliggenhed
    8.7
  • Værdi for pengene
    8.1
  • Personalets venlighed
    9.2
  • Hotellets atmosfære
    9.0
  • Værelseskomfort og kvalitet
    7.9
  • Renlighed
    8.3
  • Morgenmadskvalitet
    8.6
  • Aftensmadens kvalitet
    8.9
8.1 /10 Meget godt
Anonym - Nederland
16 Marts 2026 , Pensioneret ægtepar
  • Hjælpsomt og venligt personale. Lige i byens centrum. Stille.
  • Behulpzaam en vriendelijk personeel. Midden in het centrum. Rustig.
  • Middagen. Maden var god, personalet var venligt, men spiseområdet var meget uindbydende. Det er også morgenmadslokalet, og selvom dette område er fint til morgenmad, er det ikke til aftensmad. Et gardin er trukket halvt for for at gøre lokalet mindre. Det ser ikke pænt ud. Kun to borde var optaget, hvilket heller ikke forbedrer atmosfæren. Af denne grund ville jeg ikke vælge muligheden for at bestille middag igen, selvom maden var god.
  • Het diner. Het eten was goed, personeel was vriendelijk maar de ruimte waarin je eet was zeer ongezellig. Het is ook de onbijt ruimte en voor onbijt is deze ruimte prima maar voor diner niet. Er wordt een gordijn half dichtgetrokken om de ruimte kleiner te maken. Dit ziet er niet mooi uit. Er waren maar 2 tafels bezet dit verhoogt de gezelligheid ook niet. Om deze reden zou ik de actie dat je een diner erbij boekt niet meer kiezen terwijl het eten wel goed was
Marker som upassende Markeret som upassende
8.0 /10 Meget godt
Anonym - Nederland
2 Marts 2026 , Med en ven
  • Tæt på station og centrum
  • Dichtbij station en centrum
  • Ingen bacon med røræg
  • Geen bacon bij de scummbled eggs
Marker som upassende Markeret som upassende
9.5 /10 Fantastisk
Anonym - Nederland
16 Februar 2026 , Par over 35 år
  • Denne anmeldelse har ingen kommentarer
Marker som upassende Markeret som upassende
9.0 /10 Fantastisk
J.G. Timmerman - Nederland
2 Februar 2026 , Pensioneret ægtepar
  • Beliggenheden kan især anbefales; der er nem parkering, og man kan nemt gå til byens centrum. Maden var fantastisk, både til morgenmad og aftensmad inkluderet i pakken.
  • Vooral de ligging is een aanrader, makkelijk parkeren en je bent zo lopend in het centrum. Geweldig lekker gegeten zowel bij het ontbijt als de bij het arrangement aangeboden diner.
  • Kommunikationen mellem HotelSpecials og NH-hotellet, da reservationen først ville blive fundet bagefter, blev løst perfekt af receptionsmedarbejderen, som også fandt dette frustrerende.
  • De communicatie tussen hotelspecials en het NH hotel daar de reservering pas na zouden gevonden werd. Wel perfect opgelost door de medewerker bij de receptie die dit ook vervelend vond.
Marker som upassende Markeret som upassende
8.8 /10 Meget godt
Anonym - Nederland
25 December 2025 , Par over 35 år
  • Alt var fint, dejligt ophold
  • Alles goed voor elkaar ,fijn verblijf
Marker som upassende Markeret som upassende
9.1 /10 Fantastisk
Leon Verberkt - Nederland
7 December 2025 , Gruppe
  • Venligt personale, dejligt værelse og central beliggenhed. Der er også parkering under hotellet.
  • Vriendelijk personeel, fijne kamer en centrale ligging. Bovendien parkeren onder het hotel.
  • Ingen.
  • Geen.
Marker som upassende Markeret som upassende
9.2 /10 Fantastisk
Anonym - Nederland
27 Oktober 2025 , Par over 35 år
  • Beliggenheden, venlig velkomst, venligt personale.
  • De ligging, vriendelijke binnenkomst, vriendelijk personeel.
  • Svag kaffe, selv i baren. Badeværelset var forældet; badekarsindgangen var høj og glat. En glat situation. Dette gør det usikkert for ældre at gå i bad. Gangene og trappeopgangen var for mørke om natten, hvilket skabte en foruroligende følelse.
  • Slappe koffie, ook aan de bar. Verouderde badkamer, instap van het bad was hoog en glad bij uitstap. Gevaarlijk voor uitglijden. Ouderen kunnen zo niet veilig douchen. Te donkere gangen en trappenhuis in de avond, geeft een akelig gevoel.
Marker som upassende Markeret som upassende
9.3 /10 Fantastisk
Anonym - Nederland
8 September 2025 , Gruppe
  • Tæt på centrum
  • Dicht bij centrum
  • ingen
  • Geen
Marker som upassende Markeret som upassende
8.9 /10 Meget godt
Anonym - Nederland
22 August 2025 , Par over 35 år
  • Rent, tæt på byens centrum. Parkering under hotellet. Stille og fredeligt på hotelværelset. Det var fantastisk.
  • Schoon, dichtbij centrum. Auto parkeren onder hotel. Rustig en stil op hotelkamer. Was super
  • Vi, men det er bare personligt, syntes, sengene var meget hårde. Ved kassen fortalte de os, at hvis vi havde nævnt det, ville vi have medbragt topmadrasser. Meget høfligt, men skriv venligst dette på et kort på natbordet. Så ville gæsterne være opmærksomme. Vi ville helt sikkert have brugt dem.
  • Wij maar dat is persoonlijk vonden de bedden zeer hard. Bij uitchecken vertelden ze, had het gemeld dan hadden we toppers gebracht. Zeer netjes maar vermeld dit op kaartje op nachtkastje. Dan weten de gasten dit. Hadden wij zeker gebruik van gemaakt.
Marker som upassende Markeret som upassende
8.8 /10 Meget godt
Anonym - Nederland
21 August 2025 , Andet
  • Vi kunne tjekke ind på vores værelse med det samme ved tidlig ankomst. Venligt personale.
  • Konden bij vroege aankomst al meteen in de hotelkamer. Vriendelijk personeel.
Marker som upassende Markeret som upassende
Opdaterer anmeldelser...

Ups! Noget gik galt...

Du kan prøve igen

Opdater siden, hvis det ikke virker.

Parkering
  • Parkering på hotellet 17,50 € pr. dag
  • Parkering i nærheden 2 € pr. time
Indcheckning 15:00 - Udcheckning 12:00
Kæledyr
  • Tilladt: På nogle værelser
  • 25 € per dyr per booking
Rygning Hele hotellet er røgfrit