Hotelanmeldelser

Vi synes, det er vigtigt for vores kunder at kunne dele deres oplevelser og erfaringer omkring deres hotelophold. Dette er for det første, så fremtidige kunder kan få et bedre indblik i hotellerne og være i stand til at vælge det hotel, der passer bedst til dem. For det andet er anmeldelser vigtige for, at hotellerne kan forbedre sig selv ud fra den feedback, de modtager fra anmeldelserne. 

I visse tilfælde kan HotelSpecials.dk vælge at ændre på anmeldelserne. Det sker i følgende situationer:

  • Den personlig integritet er overskredet, f.eks. hvis en person på hotellet er nævnt ved navn
  • Anmeldelsen er direkte forkert og giver derved en misvisende vurdering af hotellet
  • Midlertidige foranstaltninger eller priser citeret
  • Hotellet er et Secret Hotel, og derfor må der ikke gives detaljerede og afslørende oplysninger i anmeldelsen 

Der er også anmeldelser vi simpelthen er nødt til at fjerne. Det kan skyldes;

  • Anmeldelsen er et personligt angreb
  • Formuleringerne er krænkende 
  • Efter anmodning fra gæsten
  • Falsk anmeldelse da anmelderen ikke har opholdt sig på hotellet

Det er også muligt for dig at uploade dine fotos af hotellet i forbindelse med din anmeldelse. Der er tilfælde, hvor vi vælger ikke at offentliggøre et billede. Billederne skal være relevante og give et klart billede af hotellet, omgivelserne eller aktiviteter.

Eksempel på billeder vi ikke publicerer:

  • Billeder af gæster
  • Billeder af et rodet værelse med alt for mange personlige og unødvendige ting
  • Billeder af skader på et hotelværelse
  • Billeder af dårlig kvalitet
  • Billeder af et Secret Hotel
  • Billeder som gæsten har anmodet om at få slettet

Hvornår kan jeg se min anmeldelse på HotelSpecials.dk?

Et hotel skal have modtaget mindst 4 anmeldelser, før disse bliver vist. Vi modtager dagligt mange anmeldelser, som vi manuelt gennemgår og godkender. Derfor må du forvente, at der går ca. 5 dage, før din anmeldelse er synlig på vores hjemmeside.