Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

  • Kan jeg ændre reservationen efter bestilling?

    Ved ændringer i præferencer eller ønsker bedes du kontakte hotellet direkte. Hotellets telefonnummer findes i din reservationsbekræftelse.

    Ved ændringer vedrørende datoer, antal personer og/eller antal værelser bedes du sende en besked til HotelSpecials via kontaktformularen. Der kan foretages ændringer, hvis dine reservationsbetingelser tillader det. Du finder reservationsbetingelserne i din reservationsbekræftelse. HotelSpecials opkræver ikke gebyrer for ændringer af din reservation, men afhængigt af typen af ændring kan hotellet opkræve et ekstra beløb. Hvis hotellet opkræver ekstra omkostninger, giver vi dig besked og drøfter disse omkostninger på forhånd.

  • Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at annullere min reservation? Oplysninger om afbestilling.

    Hvis du ønsker at annullere en booking, skal du gøre følgende:

    1. Åbn din bookingbekræftelse (du har modtaget den via e-mail). Hvis du ikke kan finde den, skal du tjekke din spam-mappe.  Du kan også anmode om en ny bekræftelse ved hjælp af din e-mailadresse. 
    2. gå til Annuller booking? og klik på det blå link
    3. Bekræft, at du ønsker at annullere ved at klikke på knappen.

    Bemærk venligst, at reservationen ikke er blevet annulleret, før du har gennemført disse trin og modtaget en annulleringsbekræftelse fra os.

    Godt at vide, når du afbestiller

    Afbestilling uden for afbestillingsbetingelserne:
    Læs først afbestillingsbetingelserne for din booking. Du finder dem i din bookingbekræftelse. Hvis du annullerer en forudbetalt reservation uden for afbestillingsbetingelserne, har du ikke ret til tilbagebetaling. Hvis hotellet på trods af dine reservationsbetingelser accepterer at annullere din forudbetalte reservation, skal du være opmærksom på, at hotellet kan opkræve ekstra gebyrer for dette. Refusionen af din forudbetalte reservation vil ske i form af en voucher fra os på HotelSpecials. Derfor anbefaler vi altid, at du tegner en afbestillingsforsikring, når du booker en reservation, der ikke kan afbestilles.

    Afbestillinger inden for vilkårene og betingelserne:
    Hvis du har booket en forudbetalt reservation og derefter afbestiller inden for betingelserne for afbestillingsreglerne, vil du modtage en refusion til din konto.  De betalte serviceafgifter og eventuelle omkostninger til rejse- og afbestillingsforsikring/afbestillingsdækning kan ikke refunderes. Eventuelle transaktionsomkostninger kan ikke refunderes.

     

  • Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse via e-mail?

    Har du booket via HotelSpecials for mere end en halv time siden, men har endnu ikke modtaget en bookingbekræftelse fra os? Prøv følgende trin for at se, om det hjælper dig:

    1. Tjek først, om bekræftelsen er havnet i din spam-mappe. Hvordan kontrollerer jeg min spam? Gå til din e-mail og kig i din spam-mappe. Forklaringen for Gmail og Outlook kan findes her. Det er muligt, at reservationsbekræftelsen er endt i denne mappe, fordi vores e-mailadresse ikke er på listen over sikre afsendere.

    2. Er reservationsbekræftelsen ikke i din spam-mappe? Bekræftelsen vil blive sendt fra e-mailadressen info@hotelspecials.dk. Søg i din e-mail-mappe efter denne e-mail-adresse: info@hotelspecials.dk. Du kan finde reservationsbekræftelsen i din postkasse på denne måde. Sørg også for at tilføje denne e-mailadresse til din liste over sikre afsendere.

    3. Er bekræftelsen ikke i din junk mail? Derefter kan du selv anmode om en ny bekræftelse via dette link. Det er vigtigt, at du bruger den samme e-mailadresse, som du bookede med, og at du ikke laver stavefejl.

    4. Virker det stadig ikke? Kontakt vores kundeservice.

    Bemærk venligst: Indtast den e-mailadresse, du brugte til at foretage reservationen.

  • Er det muligt at bestille direkte via hotellet?

    Tilbud du finder på HotelSpecials er kun mulige at bestille via HotelSpecials.dk. Hvis du bestiller direkte via hotellet, er der stor risiko for, at prisen vil være højere.
     

  • Hvad koster det for børn?

    Der kan gælde særlige værelsespriser for børn. Disse priser varierer fra hotel til hotel og fra alder til alder. De såkaldte børnepriser er kun gældende for 2 betalende voksne på værelset. Ved booking af 1 voksen og 1 barn beregnes prisen for 2 voksne. Priserne og tilgængeligheden af en ekstra seng til 1 barn kan findes på hotellets detailside og kan bookes direkte under bookingprocessen.

  • Er det muligt at bestille et bedre, mere luksuriøst værelse?

    Hvis du ønsker en anden værelsestype end den, du finder på HotelSpecials.dk, er du velkommen til at kontakte os via kontaktformularen, så vil vi hjælpe dig.

  • Er det muligt at tjekke ud senere end det angivne tidspunkt?

    Du kan altid angive senere check ud som ønske. Det er desværre ikke noget, vi kan garantere er muligt, da det afhænger af belægningen af hotellet den følgende dag.

  • Kan jeg have mit kæledyr med på værelset?

    Hvert hotel har sin egen politik for kæledyr. Nogle hoteller tillader ikke kæledyr, og andre opkræver et gebyr for at medbringe et kæledyr. Prisen for dette kan findes på det pågældende hotels side med oplysninger om det pågældende hotel. Skal du medbringe et kæledyr? Oplys det altid i forbindelse med din reservation for at undgå problemer (eller ekstra omkostninger) på stedet. 

  • Hvorfor er der ikke telefonnumre til de viste hoteller?

    Tilbud på HotelSpecials.dk kan kun bookes via hjemmesiden. Hvis du har specifikke spørgsmål om hotellerne, hjælper vi gerne med at besvare disse enten på info@hotelspecials.dk.

  • Hvordan kontakter jeg HotelSpecials.dk?

    Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på info@hotelspecials.dk. 

  • Hvor kan jeg klage?

    Du er velkommen til at kontakte os via info@hotelspecials.dk, hvis du har klager. Klager vedrørende dit værelse eller faciliteter på hotellet beder vi dig tage med receptionen på hotellet.

  • Det er ikke muligt at betale. Hvad skal jeg gøre?

    Hvis du ikke kan foretage betalingen, bliver dit kort normalt spærret for onlinekøb. Du kan normalt ophæve spærringen midlertidigt i din netbank. Kontroller også, at du har indtastet den korrekte CVC-kode og den korrekte pinkode. Du vil også modtage fejlmeddelelser, når du forsøger at betale, som bør fortælle dig, hvad problemet er (f.eks. forkert kortnummer osv.).

    Hvis opkrævningen af beløbet på HotelSpecials mislykkedes, modtager du en påmindelse pr. e-mail. I denne e-mail finder du et link, hvor vi beder dig om at betale det udestående beløb online via Trustly eller med kreditkort. Hvis du stadig har problemer med at betale din reservation efter at have modtaget en påmindelse, kan du kontakte os via vores kontaktformular til kundeservice.

  • Hvordan kan værelsespriserne variere pr. dag?

    Priserne og tilgængeligheden af de særlige tilbud og værelser, der vises på HotelSpecials, kan variere dagligt. Dette kan skyldes flere faktorer, f.eks. en populær dato eller færre ledige værelser. Hotellerne kan derfor justere deres priser og tilgængelighed 24 timer i døgnet på HotelSpecials-webstedet.

  • Kan jeg angive yderligere ønsker og/eller faciliteter, når jeg booker?

    Ja, du kan angive yderligere ønsker og/eller faciliteter, når du booker (trin 1 i bookingprocessen). Dette vil blive sendt til hotellet, så de er opmærksomme på ønsket og kan tage hensyn til det. Der kan være et gebyr for visse anmodninger (f.eks. en anden værelsestype eller for hunde osv.). Hotellet vil altid forsøge at imødekomme dine ønsker, men et ønske er ikke en garanti. Hvis du har spørgsmål om præferencer, før du har foretaget en reservation, kan du kontakte vores kundeservice via kontaktformularen på forhånd.

    Anmodninger efter at reservationen er foretaget

    Kontakt venligst hotellet direkte, hvis du ønsker at fremsætte yderligere anmodninger efter reservationen. Hotellets kontaktoplysninger kan findes i reservationsbekræftelsen. Hvis din anmodning er af medicinsk betydning, og din reservation afhænger af den, anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice på forhånd via kontaktformularen.