Husk afbestillingsforsikring

Covid-19 Betingelser - Reservation med afbestillingsbeskyttelse

Hvis du bookede med afbestillingsdækning og har en gyldig medicinsk attest, vil du blive erstattet med en voucher / voucher i stedet for penge. Hvis du hører til en risikogruppe og kan fremlægge en medicinsk attest på den, kan du annullere under henvisning til din aflysningsdækning. Hvis du ikke hører til en risikogruppe, er bekymring for Corona ikke en gyldig grund, men hvis du er blevet syg på Corona er det en gyldig grund, forudsat at du har tilføjet afbestillingsbeskyttelsen til din reservation.

I betragtning af ovenstående regler anbefaler vi, at du booker tilbud, der betales på stedet, og som kan ændres og annulleres gratis (hvis du er sikker på, at du går væk, kan du booke et tilbud i sidste øjeblik, hvilket betyder direkte betaling og ikke kan annulleres.)

Disse betingelser gælder, så længe Covid-19-virussen forventes at påvirke, hvordan man rejser og opholder sig på hoteller.

Det skal du vide om vores afbestillingsforsikring

Når du booker et hotel eller en hotelpakke, har du mulighed for at tilvælge en afbestillingsforsikring til dækning af eventuelle udgifter ved afbestilling af rejsen i tilfælde af uforudsete ulykke eller sygdom hos rejsedeltageren selv.  Forsikringen dækker også dødsfald i nærmeste familie.

- Afbestillingsforsikringen har ingen selvrisiko

- Afbestillingsforsikringen koster 6 % af den samlede pris for reservationen

Bemærk venligst, at omkostningerne for afbestillingsforsikringen skal betales sammen med reservationen. Afbestillingsforsikringen kan ikke refunderes. 

Bemærk, at bookingen stadig skal afbestilles på normal vis via linket i bekræftelsesmailen, du modtager ved booking. Du kan også sende en email til os på info@hotelspecials.dk med dit bestillingsnummer, navn og ankomstdato eller kontakte os på telefon 78 74 29 00. Bemærk venligst, at din afbestilling først er gyldig, når du har modtaget en bekræftelse af afbestillingen pr. email. 

Ved benyttelse af afbestillingsforsikringen, skal gyldig lægeattest og andre vigtige dokumenter (fx. lægeerklæring, politirapport el. lignende) relevante til at dokumentere omstændighederne for afbestillingen sendes til vores kundeservice inden for 7 dage efter afbestillingen er foretaget. Læs mere om hvilke regler der gælder for afbestilling.